Strona główna / Artykuły z branży / Costa Coffee rozbudowuje systemy lojalnościowo-marketingowe

Costa Coffee rozbudowuje systemy lojalnościowo-marketingowe

Potentat kawowy wdraża najnowsze mechanizmy

Od kilku lat system Comarch Loyalty Management (CLM), dostarczany przez Comarch, przyczynia się do skutecznego budowania lojalności klientów Costa Coffee.  Dzięki dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne, klienci Costy mogą zamawiać i płacić za wybrane napoje przed ich odbiorem w kawiarniach. To również platforma do zbierania punktów lojalnościowych: Costa Coffee Club, wymienialnych na darmową kawę czy inne nagrody. Do programu lojalnościowego Costy przystąpiło już ponad 6 mln użytkowników.

Kawiarnia sieciowa planuje kolejne wdrożenia na bazie sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, które pozwoliłyby na rozpoznanie indywidulanych wzorców zachowań i dopasowanie oferty do indywidulanych potrzeb klientów.

Costa Coffee to sieć kawiarni wywodząca się z Wielkiej Brytanii. Posiada ponad 3800 kawiarni w 32 państwach.

Kategorie: