Firma ma jednak plan na zmniejszenie strat.
Skonsolidowane wyniki za ubiegły rok pokazały, że Grupa CDRL wypracowała przychody w wysokości 275 161 tys. zł (tj. spadek o 3% rdr), a 11 121tys. zł zysku w 2022 roku zmieniło się w 3 374 tys. zł straty netto.
50% obrotów, czyli 137 750 tys. zł, jest realizowanych w sklepach w Polsce, a 19% obrotów (53 351 tys. zł) zrealizowano w polskim e-commerce.
CDRL SA, czyli właściciel m.in. marki Coccodrillo, za rok obrotowy 2023 zanotował stratę netto w wysokości 10 156 521,31 zł, a ZWZ spółki zadecydowało, że zostanie ona w całości pokryta z kapitału zapasowego.
Grupa CDRL na koniec ubiegłego roku miała w Polsce 226 salonów, 138 punktów w Europie i 37 poza UE (to aż o 41 salonów mniej).
Pogarszająca się sytuacja finansowa marki Buslik i postawienie przez bank kredytu tej spółki w stan natychmiastowej wymagalności oraz złożenie przez jej władze wniosku o przeprowadzenie restrukturyzacji, stanowiły podstawę do uznania, że doszło do utraty kontroli nad tą spółką zależną. W związku z tym, w IV kwartale 2023 r., Buslik został wyłączony ze skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy CDRL. Zysk z tytułu utraty kontroli wyniósł 26 857 tys. zł i został ujęty łącznie z wynikiem na działalności zaniechanej.
Zarząd podjął decyzję o objęciu odpisem aktualizującym całości niespłaconych należności od tej spółki, ujmując w wyniku finansowym 2023 roku koszty z tego tytułu w wysokości 6 990 tys. zł.