To dobry początek roku.
W pierwszym kwartale tego roku właściciel marki Coccodrillo i Buslik wygenerował 71,4 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. To o 8% więcej niż w pierwszych 3 miesiącach roku poprzedniego.
Wzrost przychodów zanotowano w polskim kanale e-commerce CDRL S.A. W I kwartale wpływy z tego tytułu wyniosły 16 mln zł, tj. o 21% więcej r/r. Oznacza to, że po lekkim, zeszłorocznym przestoju polscy klienci znów coraz częściej robią zakupy online.
W IV kwartale 2022 roku grupa wygenerowała 78,8 mln zł przychodów czyli o 11% więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.
W całym 2022 roku w spółce CDRL S.A. wpływy ze sprzedaży wyniosły 297,4 mln zł, co dało o 8% wzrost względem 2021roku.
Grupa CDRL jest wiodącym dystrybutorem odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. To również właściciel marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel a także największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik.