W kwocie 32,7 mln zł netto
Grupa CCC inwestuje w duże salony, a te mniejsze zamyka. Efektem takiego działania są przychody, ale nie zyski.
W trzecim kwartale Grupa straciła 32,7 mln netto przy przychodach 1,45 mld zł. Powodem odniesionych strat są koszty związane z przejęciem Karl Voegele w Szwajcarii, Gino Rossi w Polsce oraz dobrze funkcjonujące sklepy franczyzowe w Rumunii.
Powierzchnia sklepów CCC na całym świecie wzrosła o 77,9 tys. m2 i aktualnie wynosi 570,6 tys. m2. Koniec września sieć CCC liczyła 1219 sklepów, a otwarcia nowych salonów własnych miały miejsce w Austrii, Bułgarii, Serbii (2 sklepy), Chorwacji, Rumunii, Rosji. Natomiast salony franczyzowe otwarto na Ukrainie (3 salony), Bliskim Wchodzie i w Kosowie.