Dyskont i hurtownia cash&carry w jednym
Pilotaż projektu „najtańszej sieci w Polsce” ruszył latem 2016 r. w Piekarach Śląskich. Drugi sklep ruszył w maju 2017 r. w Tarnobrzegu, powstając z przekształcenia Carrefour Marketu. Debiut sieci na polskim rynku odbył się po cichu, do dziś na stronie internetowej Carrefoura nie znajdziemy informacji na temat Supeco.
Od typowego dyskontu Supeco różni się powierzchnią, która w tym przypadku wynosi 1,5-2 tys. mkw. Więcej miejsca w sklepie oznacza także większy asortyment. Supeco celuje zarówno w klienta zwykłego, jak i biznesowego - małych przedsiębiorców z branży detalicznej, przedstawicieli branży HoReCa, czy osoby odpowiedzialne za zaopatrywanie biur i urzędów. Klienci zachęcani są do jak największych zakupów poprzez obietnicę obniżki cen przy kupowaniu wielu sztuk danego produktu. Jednocześnie Supeco gwarantuje "zwrot różnicy" w sytuacji, kiedy klient udowodni, że konkurencyjne sklepy oferują niższe ceny. Ma to sprzyjać budowaniu wizerunku "najtańszej sieci w Polsce".