Rozwój dotyczy wszystkich formatów
W ubiegłym kwartale 2019 roku Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych, które dały łączna powierzchnię ponad 2,5 tys. m2. Większość z nich bo, aż dwie trzecie otwartych zostało pod szyldem Carrefour Express, a pozostała część pod szyldem Globi.
Rozwój sieci dotyczy wszystkich formatów, zarówno sklepów osiedlowych, jak i tych przy stacjach paliw.
Carrefour Polska swoje sklepy chce rozwijać przede wszystkim w dużych miastach tj.: Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto czy Poznań. Natomiast szyld Globi rozwijany jest w małych miastach i na terenach wiejskich.
Format Carrefour Express convenience przy stacjach paliw intensywnie wdrażany jest od drugiej połowy 2018 roku i liczy już 50 sklepów. Aktualnie pod szyldem Carrefour działa ok. 600 sklepów franczyzowych.