Strona główna / Artykuły z branży / Carrefour Okazje w Polsce

Carrefour Okazje w Polsce

To nowy koncept handlowy

W ramach hipermarketu działającego w centrum handlowym Arkadia w Warszawie, sieć Carrefour uruchomiła nowy koncept handlowy w modelu „second hand”, czyli produktów z drugiej ręki, produktów używanych. Jest to pierwszy punkt w Polsce. W ofercie znaleźć można odnowione produkty tj.: laptopy, telefony czy akcesoria. Celem wdrożonego modelu jest zaoferowanie kupującym nowych sposobów konsumpcji, które zmniejszają ilość odpadów oraz dają drugą szansę produktom.

Ponadto sieć Carrefour rozwija również kilka innych projektów w tym m.in. Carrefour Outlet, w którym nabyć można mocno przecenione produkty m.in. w kategorii non food, RTV/AGD, artykuły do wyposażenia wnętrz, sport, zabawki czy dekoracje. Strefy Outlet aktualnie znaleźć można w sklepach Carrefour w 6 lokalizacjach.

Pod szyldem Carrefour Polska działa w tym momencie ponad 900 sklepów w formatach tj.: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, sklepy osiedlowe, sklepy specjalistyczne oraz sklep internetowy. Dodatkowo Carrefour w Polsce jest właścicielem sieci ponad 40 stacji paliw oraz sieci 20 centów handlowych.

Kategorie: