i nowym programem lojalnościowym.
Polska marka Big Star zaprezentowała nową aplikację mobilną, a jednocześnie uruchomiła nowy program lojalnościowy.
Big Star Club to darmowy program lojalnościowy, który pozwala na zbieranie punktów za zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online oraz w aplikacji mobilnej. Aby otrzymać punkty w sklepie, wystarczy zeskanować identyfikator klubowicza w aplikacji Big Star Club podczas płatności. Dodatkowe punkty można zdobyć za recenzowanie produktów oraz zapraszanie znajomych do programu.
Obok dynamicznego rozwoju sprzedaży online, Big Star konsekwentnie rozszerza sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. W ostatnim roku otwarto m.in. salon o powierzchni 178 m² w Parku Handlowym BIG Gorzów w Gorzowie Wielkopolskim oraz 120-metrowy sklep w Centrum Handlowym Janki. W łódzkiej Manufakturze powstał flagowy salon, wyróżniający się nowoczesnym i eleganckim designem na 98 m². Firma poszerzyła również swoją obecność we Wrocławiu, otwierając nowy lokal o powierzchni 128 m² w CH Aleja Bielany.
Big Star to polska marka z 40-letnią tradycją, dysponująca międzynarodową siecią sprzedaży obejmującą ponad 200 sklepów. W jej ofercie znajduje się szeroki wybór dżinsów i topów, dopasowanych do różnych grup wiekowych, stylów życia oraz preferencji klientów.