Klienci marki mogą z niej korzystać już na 11 rynkach.
Aplikacja Sinsay, po niedawnym wejściu na rynek niemiecki i grecki, właśnie zadebiutowała we Włoszech, stając się tym samym dostępną już w 11 krajach. Wkrótce planowany jest również jej start na Litwie. Rozszerzanie dostępności aplikacji stanowi istotny filar strategii „app-first”, której celem jest maksymalne ułatwienie zakupów. Z aplikacji korzysta już 8 milionów unikalnych użytkowników.
Przedstawiciele marki podkreślają, że obecnie sprzedaż online stanowi niemal 27% całkowitego obrotu. Firma prognozuje, że w ciągu najbliższych trzech lat e-commerce podwoi swoją wartość.
W nowej strategii biznesowej LPP stawia na dynamiczny rozwój marki Sinsay, która ma odegrać kluczową rolę w napędzaniu wzrostu całej Grupy. Do 2027 roku Sinsay ma generować aż 75% jej przychodów. Plany zakładają rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych do około 7500 lokalizacji oraz zwiększenie sprzedaży online do poziomu 10 miliardów złotych. Dzięki tym działaniom LPP zamierza znacząco zwiększyć skalę działalności i w ciągu trzech lat podwoić swoje przychody, osiągając poziom 40 miliardów złotych.
Dzięki skalowalnemu modelowi działania oraz niskiemu poziomowi nasycenia rynku, Sinsay ma szansę dotrzeć do nawet 300 milionów klientów na 27 docelowych rynkach.
Do końca 2027 roku marka planuje rozbudować swoją sieć stacjonarną do około 6000 sklepów. LPP już teraz zabezpieczyło ponad 1100 nowych lokalizacji, co pokazuje, że firma jest dobrze przygotowana na dynamiczną ekspansję.