Wstępne wyniki wskazują, że sprzedaż online wzrosła o 23,6% rdr.
Według wstępnych wyników, Answear.com osiągnął w IV kwartale 2024 roku sprzedaż online na poziomie 546,3 mln zł, co stanowi wzrost o 23,6% w porównaniu do roku poprzedniego. Natomiast łączna sprzedaż online za 12 miesięcy 2024 roku wyniosła 1 520,4 mln zł, co oznacza wzrost o 19,8% w skali roku. Dobry wynik sprzedażowy to efekt m.in. starannie przygotowanej oferty kolekcji jesień-zima 2024 oraz kontynuacji kampanii wizerunkowej Answear z udziałem marek premium.
W IV kwartale 2024 roku Answear.com zanotował imponującą dynamikę wzrostu przychodów ze sprzedaży na poziomie ponad 22% w porównaniu do roku poprzedniego. W rezultacie, roczna dynamika wzrostu przychodów spółki wzrosła z 17,6% po trzech kwartałach do 19,2% za pełne 12 miesięcy 2024 roku.
Ubiegły rok stanowił dla Answear.com okres intensywnych inwestycji. Firma skoncentrowała się na kluczowych działaniach, takich jak rozwój przejętej marki PRM, repozycjonowanie Answear.com oraz otwarcie concept store’ów w Fabryce Norblina. Te strategiczne kroki miały istotny wpływ na pozytywny trend wzrostu sprzedaży, przy czym największe inwestycje związane z tymi zmianami miały miejsce w pierwszych trzech kwartałach roku.