Kolejny debiut na warszawskiej giełdzie
Spółka Wearco S.A., która jest właścicielem multibrendowego sklepu z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami – Answear.com chce wejść na Giełdę Papierów Wartościowych. Debiut ma nastąpić na koniec 2020 roku. W związku z dynamicznym rozwojem biznesu dołączenie do grona spółek publicznych jest naturalnym krokiem w działalności firmy.
Platforma Answear.com działa na rynku od 2011 roku. Aktualnie spółka obecna jest również w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria i Ukraina. Sklep oferuje ok. 80 tysięcy produktów ponad 350 światowych marek. Ważną częścią oferty są marki premium tj.: Guess Jeans, Diesel, Tommy Hilfiger, CK, DKNY. Natomiast produkty z niższej półki oparte są głównie o markę własną Answear LAB.
W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Answear.com wyniosły 311,2 mln zł – wzrost o ok. 40,9% rdr.