Spółka zanotowała wzrost o 34% rdr.
Według wstępnych danych w II kwartale bieżącego roku spółka wypracowała 196 mln zł przychodów ze sprzedaży.
Ponadto w maju Answear.com wznowił sprzedaż na rynku ukraińskim i pierwsze tygodnie sprzedaży według spółki przebiegają pomyślnie co pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Zamówienia realizowane są na terenie całej Ukrainy, za wyjątkiem rejonów objętych działaniami wojennymi.
W II kwartale intensywnie była sprzedawana kolekcja letnia, która uzupełniona była przez sprzedaż nowej kategorii produktowej „Home&Lifestyle”. Ponadto konsekwentnie zwiększana była ofertę produktowa zwłaszcza w segmencie marek premium. Marka własna answear.LAB zaprezentowała nową kolekcję „Be Brave”, która inspirowana jest silnymi i odważnymi kobietami znanymi ze świata popkultury i sztuki, inaugurując w ten sposób sezon festiwalowy.
Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju, poza rejonami objętymi działaniami wojennymi. Pierwsze tygodnie od wznowienia sprzedaży według oceny Spółki przebiegają bardzo dobrze.