Holenderska sieć sklepów konsekwentnie buduje swoją pozycję na polskim rynku
Międzynarodowa sieć sklepów Action zadomowiła się już na dobre na polskim rynku. Firma posiada już 139 sklepów oraz zatrudnia w naszym kraju ponad 2000 pracowników. Znakiem rozpoznawczym firmy są produkty niespożywcze w cenach dyskontowych.
We wrześniu 2021 sieć powiększyła się o 7 dyskontów w pięciu województwach, a w październiku są w planach kolejne otwarcia. Firma zamierza otworzyć również drugie centrum dystrybucyjne.
Dyrektor Generalny Action Polska Sławomir Nitek informuje, iż obecnie priorytetem firmy jest rozwój sieci w województwach na północy Polski "ze względu na ich potencjał ekonomiczny oraz rosnące zainteresowanie, jakim marka cieszy się wśród mieszkańców". Firma chce być obecna we wszystkich województwach przy jednoczesnym wzmocnieniu swojej pozycji w tych rejonach kraju, gdzie brand jest już dobrze znany. Tak jest na Dolnym Śląsku.