Strona główna / Artykuły z branży / 6 lat od debiutu Tescoma w Polsce

6 lat od debiutu Tescoma w Polsce

Szykują się kolejne otwarcia

Firma Tescoma to lider na światowym rynku producentów akcesoriów do kuchni i jadalni. Jest czeską spółką bez kapitału zagranicznego.

W Polsce firma zadebiutowała w 2012 roku, od tamtej pory rozwija się raczej ostrożnie i rozważnie. Do końca pierwszego kwartału 2018 firma chce by jej produkty były dostępne w 10 salonach w różnych miastach w Polsce.

Produkty marki Tescoma są dostępne w ponad 110 krajach na świecie. Aktualnie sieć liczy ok. 200 salonów markowych w całej Europie, z czego ponad 110 znajduje się w Czechach, a ponad 50 na Słowacji. W wielu krajach Tescoma otwiera punkty sprzedaży na zasadzie „shop in shop”. Marka powstała w 1992 roku, obecnie jej asortyment to ponad 2 tys. produktów sprawdzających się nie tylko w kuchniach tradycyjnych, ale również w gastronomii. Jest liderem na rynku czeskim i słowackim.

Kategorie: