Strona główna / Artykuły z branży / 3 rok działalności PetRepublic (Grupa LipCo Foods)

3 rok działalności PetRepublic (Grupa LipCo Foods)

Ten polski producent mokrej karmy dla zwierząt domowych jest obecny na 30 rynkach.

PetRepublic to doskonały przykład dynamicznej ekspansji polskiej firmy na rynki międzynarodowe. Od momentu rozpoczęcia produkcji w grudniu 2021 roku firma wprowadziła na rynek niemal 400 produktów, stworzonych zgodnie z autorskimi recepturami pod markami PetRepublic i Frendi. Produkty te trafiły m.in. do krajów Unii Europejskiej, Afryki i Bliskiego Wschodu. Dodatkowo, w zakładzie produkowane są także towary pod markami własnymi dla czołowych sieci handlowych w Polsce.

Rozwój firmy wspierany jest przez istotne inwestycje, które sięgają niemal 90 mln zł. Pierwszy etap inwestycji, zakończony w 2021 roku, umożliwił osiągnięcie wydajności na poziomie 25 000 ton rocznie. Do 2025 roku, po uruchomieniu kolejnych linii produkcyjnych, moce wytwórcze mają wzrosnąć do 56 000 ton rocznie. W ciągu zaledwie dwóch lat działalności firma stworzyła ponad 200 nowych miejsc pracy, budując silny zespół specjalistów w branży pet food.

PetRepublic należy do multifoodowej Grupy LipCo Foods, co stanowi istotny atut, zapewniający dostęp do najwyższej jakości surowców oraz szerokiego kręgu międzynarodowych klientów. W ramach Grupy działa 11 specjalistycznych segmentów FMCG, w tym m.in. segmenty związane z produktami pet food, drobiowymi, rybami i owocami morza, produktami premium, daniami convenience, artykułami plant-based, daniami gotowymi, napojami oraz panierami.

Kategorie: