Ten polski producent mokrej karmy dla zwierząt domowych jest obecny na 30 rynkach.
PetRepublic to doskonały przykład dynamicznej ekspansji polskiej firmy na rynki międzynarodowe. Od momentu rozpoczęcia produkcji w grudniu 2021 roku firma wprowadziła na rynek niemal 400 produktów, stworzonych zgodnie z autorskimi recepturami pod markami PetRepublic i Frendi. Produkty te trafiły m.in. do krajów Unii Europejskiej, Afryki i Bliskiego Wschodu. Dodatkowo, w zakładzie produkowane są także towary pod markami własnymi dla czołowych sieci handlowych w Polsce.
Rozwój firmy wspierany jest przez istotne inwestycje, które sięgają niemal 90 mln zł. Pierwszy etap inwestycji, zakończony w 2021 roku, umożliwił osiągnięcie wydajności na poziomie 25 000 ton rocznie. Do 2025 roku, po uruchomieniu kolejnych linii produkcyjnych, moce wytwórcze mają wzrosnąć do 56 000 ton rocznie. W ciągu zaledwie dwóch lat działalności firma stworzyła ponad 200 nowych miejsc pracy, budując silny zespół specjalistów w branży pet food.
PetRepublic należy do multifoodowej Grupy LipCo Foods, co stanowi istotny atut, zapewniający dostęp do najwyższej jakości surowców oraz szerokiego kręgu międzynarodowych klientów. W ramach Grupy działa 11 specjalistycznych segmentów FMCG, w tym m.in. segmenty związane z produktami pet food, drobiowymi, rybami i owocami morza, produktami premium, daniami convenience, artykułami plant-based, daniami gotowymi, napojami oraz panierami.