PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień 1: Customer journey w praktyce - budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu
1. Customer journey map w praktyce - jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta?
2. Strategia w digital marketingu - jak zaplanować działania w kanale online?
3. Ćwiczenie praktyczne - projektowanie i ocena kreacji reklamowych
Dzień 2: Kampanie sprzedażowe i direct response w etapach - jak pozyskiwać klientów na produkty i usługi w internecie?
1. Planowanie kampanii sprzedażowych online - działania direct response i generowanie leadów w praktyce
2. Ćwiczenie praktyczne - praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych
3. WWW, która sprzedaje i skuteczne landing page od A do Z - Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową
4. Ćwiczenie praktyczne - WWW LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza
5. Pomiar efektywności - jak mierzyć i optymalizować aktywność sprzedażową online?