Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. Wsparcia IT (2 linia)
Specjalista ds. Wsparcia IT (2 linia)
Specjalista ds. Wsparcia IT (2 linia)
Trefl SA
Gdynia
Informatyk Dziecięca
14-06-2024

Trefl SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia blisko 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników. 

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia IT (2 linia)

Miejsce pracy: Gdynia

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • zdalna diagnoza problemów i obsługa zgłoszeń w ramach drugiej linii wsparcia
  • serwisowanie sprzętu IT w lokalizacjach należących do Grupy Trefl na terenie Trójmiasta
  • nadzorowanie urządzeń IT będących w posiadaniu użytkowników końcowych (instalowanie, konfigurowanie, konserwowanie, ewidencjonowanie)
  • współpraca z innymi pracownikami działu oraz firmami zewnętrznymi dostarczającymi wsparcie IT
  • dokumentowanie podejmowanych działań
  • tworzenie nowych oraz aktualizowanie istniejących dokumentacji, instrukcji, procedur
  • szkolenie pracowników w zakresie korzystania z infrastruktury IT
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub ostatnie lata studiów zaocznych
  • min. 1 rok doświadczania w pracy na podobnym stanowisku
  • język angielski na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • znajomość środowiska systemu operacyjnego Microsoft Windows 10 oraz swobodne poruszanie się w aplikacji pakietu biurowego Microsoft Office 365
  • umiejętność planowania zadań i organizacji pracy
  • determinacja w poszukiwaniu źródeł i rozwiązywaniu problemów technicznych
  • analityczne podejście w diagnozowaniu zgłaszanych problemów
  • komunikatywność oraz nastawienie na współpracę
  • czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy z systemem zgłoszeń serwisowych
  • doświadczenie w pracy ze środowiskiem powyżej 100 stacji roboczych
  • znajomość zasad działania systemów ERP
Oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
  • zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Aplikuj teraz