Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. Sprzedaży (eksport)
Specjalista ds. Sprzedaży (eksport)
Specjalista ds. Sprzedaży (eksport)
Trefl SA
Gdynia
Specjalista ds. Eksportu Dziecięca
07-11-2024

Trefl SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia blisko 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników. 

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży (eksport)

Miejsce pracy: Gdynia

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • obsługa klientów i rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych (m.in. Bliski Wschód, Afryka, Azja, Ukraina)
  • bieżące ofertowanie zamówień standardowych i projektów zleceniowych
  • prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych oraz kreowanie akcji promocyjnych i sprzedażowych
  • sporządzanie dokumentów eksportowych i zgłoszeń do odprawy celnej
  • przygotowywanie estymacji zapotrzebowania na towar (prognozy produkcyjne) oraz analiz sprzedażowych (praca w arkuszu Excel oraz w systemie ERP)
  • inne działania wspierające sprzedaż na rynkach zagranicznych
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży eksportowej na stanowisku samodzielnego specjalisty
  • znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, min. to znajomość funkcji logicznych i tabel przestawnych
  • analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
  • umiejętność planowania zadań na różnych etapach realizacji
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz skuteczność
  • zaradność, umiejętność rozumienia problemów klientów i proaktywna postawa w ich rozwiązywaniu

 Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w branży zabawek i/lub FMCG
  • znajomość języka rosyjskiego
Oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
  • benefity: m.in:. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, rabaty na produkty, karty rekreacyjno-sportowe

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Aplikuj teraz