Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji
Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji

Rekrutacja została zakończona!

Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji
TERG S.A.
Łódź
Specjalista ds. Personalnych Akcesoria
25-03-2024

TERG S.A.

Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 7 tys. pracowników.

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji

Miejsce pracy: Łódź

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska magazynowe
  • wsparcie w rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla
  • publikacja ogłoszeń, przeprowadzanie selekcji aplikacji, wywiadów telefonicznych oraz spotkań rekrutacyjnych
  • współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej w zakresie zatrudnienia
  • odpowiedzialność za administracyjny proces zatrudnienia – weryfikacja dokumentów osób nowozatrudnionych oraz przekazanie kompletnych dokumentów do działu Kadr
  • administrowanie i raportowanie związane z umowami i aneksami pracowników wewnętrznych
  • wystawianie skierowań na badania lekarskie – osoby nowozatrudnienie oraz badania okresowe i kontrolne
  • wsparcie w monitorowaniu i analizowaniu czasu pracy Pracowników Tymczasowych -weryfikacja kosztów związanych z zatrudnieniem tymczasowym
  • wparcie administracyjne związane z zatrudnianiem obcokrajowców
  • tworzenie prezentacji oraz raportów na potrzeby Kadry Zarządzającej
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, administracja
  • samodzielność oraz zaangażowanie w powierzone zadania
  • umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie
  • dobra znajomość programów MS Office, szczególnie MS Excel
  • możliwość wykonywania pracy w biurze przy ul. Zakładowej 90/92 oraz przy ul. Jędrzejowskiej 45a

 

Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
  • kartę MultiSport z dofinansowaniem
  • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem
  • pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się”
  • Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).