Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. Obsługi Klienta (eksport)
Specjalista ds. Obsługi Klienta (eksport)
Specjalista ds. Obsługi Klienta (eksport)
Trefl SA
Gdynia
Specjalista ds. Obsługi Klienta Dziecięca
07-08-2024

Trefl SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia blisko 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników. 

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta (eksport)

Miejsce pracy: Gdynia

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • obsługa zamówień składanych przez klientów: weryfikacja asortymentu, wprowadzanie do systemu ERP, pilnowanie rezerwacji, wystawianie dokumentów magazynowych i innych potrzebnych do obsługi procesu
  • sporządzanie dokumentów eksportowych (faktury, listy załadunkowe, zgłoszenia do odprawy celnej) oraz bieżąca współpraca z agencją celną
  • kontakt z klientami na wszystkich etapach obsługi zamówienia i wysyłki, przekazywanie potrzebnych klientom informacji (logistycznych, produktowych, marketingowych, celnych)
  • kontakt z innymi obszarami w firmie w celu obsługi zamówień i reklamacji
  • obsługa projektów zleceniowych (make to order): wprowadzanie do systemu zamówień, kalkulacji i indeksów jednostkowych, monitoring terminowości
  • sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów
  • inne działania wspierające sprzedaż na rynki zagraniczne
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • doświadczenie we wsparciu (back office) i/lub w sprzedaży eksportowej – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, min. to znajomość funkcji logicznych i tabel przestawnych
  • analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
  • obycie z technologiami (programy komputerowe, komunikatory, systemy logistyczne, celne)
  • umiejętność organizacji pracy w zmiennym środowisku, terminowość oraz systematyczność

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w pracy z systemem ERP
  • analiza danych za pomocą kostki OLAP
Oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • inspirująca praca z klientami z różnych krajów i kontynentów
  • praca w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Aplikuj teraz