Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. Kadr i Płac

Rekrutacja została zakończona!

Specjalista ds. Kadr i Płac
Trefl SA
Gdynia
Specjalista ds. Płac Dziecięca
10-09-2024

Trefl SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia blisko 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników. 

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Gdynia

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń i dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń)
  • kompletowanie danych do obliczania list płac (absencje, godziny pracy, nadgodziny, dodatki, zmiany danych, potrącenia)
  • obsługa programu kadrowo-płacowego (Impuls)
  • prowadzenie ewidencji absencji, sprawdzanie poprawności dostarczanych dokumentów potwierdzających absencje
  • rozliczanie czasu pracy
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, IFT, GUS i PFRON
  • obsługa PUE ZUS oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane w zakresie naliczania płac), w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników
  • dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń (z uwzględnieniem różnych składników płacowych - systemy premiowe, dodatki)
  • znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • sumienność, skrupulatność, terminowość oraz dokładność
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacji
  • praktyczna znajomość arkusza Excel oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP

Dodatkowy atut:

  • znajomość systemu Impuls oraz programu Płatnik
Oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).