Strona główna / Oferty pracy / Retail Media Strategist
Retail Media Strategist
Retail Media Strategist
Empik
Warszawa
E-commerce E-commerce
30-06-2025

Empik

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Retail Media Strategist

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Badanie trendów dotyczących reklamy i e-commerce oraz dostarczanie spostrzeżeń zespołom wewnętrznym.
  • Analiza i raportowanie wyników kampanii oraz ich wpływu na sprzedaż, obserwacja sezonowości kategorii i trendów zakupowych online.
  • Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych strategii reklamowych, dla kluczowych partnerów, które zwiększają konwersję i zaangażowanie Klientów.
  • Budowanie relacji i negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi i agencjami kreatywnymi.
  • Współpraca z działami handlowym, marketingu i innymi w celu optymalizacji planów reklamowych dla Klientów.
  • Umiejętności budowania i utrzymywania relacji i partnerami biznesowymi.
  • Uczestnictwo w raportowaniu wyników i usprawnianiu procesów w Zespole Reklamy.
  • Tworzenie case studies i best practices.
  • Tworzenie estetycznych i atrakcyjnych wizualnie materiałów prezentujących dane i strategii go-to-market dla poszczególnych kategorii produktowych.
  • Wsparcie narracyjne prezentacji na konferencje i materiałów handlowych.
  • Prowadzenie webinarów dla klientów i prezentacji podczas konferencji branżowych.
  • Mentorowanie współpracowników i wspieranie rozwoju zespołu.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Doświadczenia w opracowywaniu strategii marketingowych i optymalizacji ofert.
  • Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków.
  • Znajomości narzędzi e-marketingowych i e-commerce.
  • Zdolności adaptacji i elastyczności w pracy nad różnymi projektami.
  • Umiejętności strategicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i współpracy.
  • Chęci ciągłego samodoskonalenia się.
  • Umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie prezentacji i materiałów.
  • Swoboda w wystąpieniach publicznych.
  • Biegłość w jez. angielskim umożliwiająca swobodną komunikację biznesową - zarówno w mowie jak i piśmie.
  • 5-6  lat doświadczenia w pracy ze strategiami reklamowymi i/lub analizą danych najchętniej w środowisku e-commerce lub domu mediowym.
  • Swoboda pracy w Microsoft Excel, Power Point, BI oraz GA4 i JIRA.
Oferujemy:
  • praca w trybie hybrydowym: 4 dni z biura w Warszawie + 1 dzień w trybie home office.
  • biuro w centrum Warszaway
  • system premiowania 
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • konkursy z nagrodami
  • karta multisport

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).