Strona główna / Oferty pracy / Marketplace Manager
Marketplace Manager
Marketplace Manager
KAN SP Z O O
Warszawa
E-commerce Odzieżowa
04-04-2024

KAN SP Z O O

Od ponad 20 lat tworzymy markę, która podbija serca klientek i klientów jakością materiałów, ponadczasowością modeli, unikatowością produktu i reprezentowanymi wartościami. DNA marki bazuje na naturalności, osobowości, prostocie, jakości i komforcie. To wszystko możliwe jest dzięki zaangażowaniu całego zespołu, którego częścią możesz się teraz stać.

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Marketplace Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży w kanale marketplace dla rynków polskich oraz zagranicznych
  • rozwój sprzedaży w oparciu o największe marketplaces na danych rynkach
  • odpowiedzialność za realizację KPIs
  • rekomendowanie oraz wdrażanie rozwiązań biznesowych mających na celu zwiększanie sprzedaży i ekspansję na kolejne rynki i marketplaces
  • zarządzenie treścią i ekspozycja produktów na platformie
  • analiza rynku i konkurencji
  • nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z funkcjonowaniem towarów na wybranych marketplaces
  • wdrażanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu analizy danych
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w eshopie lub marketplace (modivo, allegro, empik i inne)
  • praktyczna znajomość najnowszych narzędzi e-commerce i umiejętność ich skutecznego wykorzystania
  • znajomość́ mechanizmów kampanii reklamowych, narzędzi analitycznych z obszaru e-commerce oraz social mediów
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • wysoka orientacja na wynik, poparta sukcesami
  • umiejętność łatwego nawiązywania i budowania pozytywnych relacji biznesowych
  • znajomość środowiska MS Office;
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów w dynamicznym otoczeniu
  • gotowość do pracy w biurze w Łodzi min. 3 dni w tygodniu
Oferujemy:
  • Pracę w topowej marce odzieżowej w Polsce i EU;
  • Elastyczną formułę współpracy (umowa o pracę, kontrakt B2B);
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa, premia, opieka medyczna, zniżki na produkty firmowe);
  • Możliwość częściowej pracy w formule home office;
  • Szkolenia biznesowe dopasowane do stanowiska oraz potrzeb osoby zatrudnionej;

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."