Strona główna / Oferty pracy / Kierownik ds. Klientów Kluczowych
Kierownik ds. Klientów Kluczowych
Kierownik ds. Klientów Kluczowych
Trefl SA
Gdynia
Regionalny Menadżer Eksportu Dziecięca
05-09-2025

Trefl SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia blisko 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników. 

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Kierownik ds. Klientów Kluczowych

Miejsce pracy: Gdynia

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów na podległych rynkach (UK i IE)​ i poszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży 
  • bezpośrednie prowadzenie, opieka i wsparcie merytoryczne dla kluczowych klientów międzynarodowych
  • realizacja planów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę stanami magazynowymi
  • bieżące ofertowanie, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych oraz kreowanie akcji promocyjnych i sprzedażowych
  • przygotowywanie prognoz, raportów oraz analiz sprzedażowych (praca w arkuszu Excel oraz w systemie ERP)
  • monitorowanie działań konkurencji i śledzenie trendów branżowych
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • doświadczenie handlowe z klientami międzynarodowymi na stanowisku Key Account Managera lub samodzielnego specjalisty
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (wymagana swobodna komunikacja biznesowa w mowie i piśmie)
  • silna orientacja na osiąganie celów oraz realizację postawionych planów sprzedażowych
  • komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz skuteczność
  • konsekwencja oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • umiejętność współpracy i budowania trwałych relacji biznesowych
  • analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
  • bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel - m.in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo, funkcja jeżeli i PowerPoint), mile widziana znajomość PowerBI
  • prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do podróży służbowych

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w branży zabawek
Oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • wsparcie we wdrożeniu oraz narzędzia wspierające osiągnięcie wyniku
  • zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności
  • ciekawą, dynamiczną i pełną wyzwań pracę w zaangażowanym i rozwijającym się zespole
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).