Strona główna / Oferty pracy / Junior Manager Online Sales Activation (m/k/x)
Junior Manager Online Sales Activation (m/k/x)
Junior Manager Online Sales Activation (m/k/x)
Douglas Polska
Warszawa
Specjalista ds. Marketingu Internetowego Kosmetyczna
19-12-2025

Douglas Polska

Świat piękna perfumeriach Douglas!

Douglas Polska to największa i najszybciej rozwijająca się sieć perfumerii w Polsce. Posiadamy ponad 120 sklepów zlokalizowanych w najlepszych galeriach handlowych i przy prestiżowych ulicach w 61 miastach Polski oraz sklep internetowy. Douglas.pl to pierwsza, autoryzowana perfumeria online w Polsce.

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Junior Manager Online Sales Activation (m/k/x)

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:

Dołącz do naszego zespołu i miej realny wpływ na rozwój sprzedaży online oraz efektywność działań marketingowych. Szukamy osoby z pasją do danych i otwartej na nowe wyzwania.

  • realizacja globalnej strategii e-commerce poprzez wdrażanie działań sprzedażowych i marketingowych w sklepie internetowym oraz aplikacji mobilnej,
  • planowanie, prowadzenie, optymalizacja, analizowanie, wyciąganie wniosków i proponowanie kampanii promocyjnych e-commerce — onsite, offsite oraz w obszarze performance marketingu,
  • udział w projektach e-commerce i multichannel wspierających rozwój modelu omnichannel,
  • adaptacja globalnych materiałów (banery, treści, landing pages) do lokalnych potrzeb oraz egzekucja strategii marketingowej w celu maksymalizacji efektywności,
  • wdrażanie nowych inicjatyw w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne oraz optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze marketingu i sprzedaży online,
  • współpraca z zespołami wewnętrznymi (A&P, Marketing, Controlling) oraz HQ w Niemczech,
  • koordynacja działań z partnerami zewnętrznymi, takimi jak agencje i dostawcy.
Oczekiwania wobec Kandydatów:

Doświadczenie i wykształcenie:

  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w obszarze e-commerce lub digital marketingu,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, ekonomia, biznes lub pokrewne).

Kluczowe umiejętności:

  • silne kompetencje analityczne oraz umiejętność interpretacji danych i wyciągania wniosków,
  • umiejętność prowadzenia projektów i dbałość o terminową realizację zadań,
  • praktyczna znajomość narzędzi analitycznych e-commerce (np. Google Analytics, Adobe Analytics, Webtrends, Tableau),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2, pozwalającym na codzienną komunikację biznesową.

Cechy osobowościowe:

  • wysoka orientacja na cele, proaktywne podejście i postawa can-do - umiejętność szukania rozwiązań nawet w złożonych sytuacjach,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy i funkcjonowanie w dynamicznym środowisku.

 

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w silnej marce premium z dużym potencjałem digitalowym.
  • Hybrydowy model pracy (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie), z możliwością pracy zdalnej w piątki oraz dodatkowo we wtorki lub środy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku retailowym.
  • Pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę MultiSport oraz program MultiLife, zniżki na produkty, inicjatywy wellbeingowe.

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).