Strona główna / Oferty pracy / E-commerce Manager (Empik Foto)
E-commerce Manager (Empik Foto)
E-commerce Manager (Empik Foto)
Empik
Warszawa
Dyrektor Działu E-commerce E-commerce
17-05-2024

Empik

Szukamy kandydatów na stanowisko:

E-commerce Manager (Empik Foto)

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:

Empik Foto to lider w produkcji odbitek, fotoksiążek i fotoprezentów na polskim rynku. Działamy już od 28 lat stale poszerzając naszą ofertę i wzmacniając jakość świadczonych przez nas usług. Zaufały nam miliony klientów, czego dowodem jest to, że w 2022 roku wywołaliśmy ponad 142 milionów odbitek. Naszą aplikację ściągnęło ponad 1 000 000 klientów, a aż 99,87% klientów poleca nasze usługi!

Empik Foto działa także w Czechach, Słowacji, Bułgarii i w Rumunii.​

Zakres obowiązków:

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii E-commerce​ dla Empik Foto na rynku polskim oraz rumuńskim poprzez cykl PDCA
  • Identyfikacja celów: strategicznych, taktycznych oraz operacyjnych we współpracy ze wszystkimi zespołami zaangażowanym w proces marketingowo-sprzedażowy (marketing, commerce, category management, pricing, PO, PM, IT)
  • Zarządzanie interesariuszami: angażowanie kluczowych interesariuszy w celu wypracowania planów krótko-, średnio- i długoterminowych.
  • Wykorzystywanie danych i analiz do pomiaru skuteczności naszych strategii marketingowych, zapewnianie spójności przekazu marki oraz napędzanie sprzedaży i wzrostu przychodów.
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarządzanie kampaniami reklamowymi online i analizowanie danych sprzedażowych w celu identyfikacji nowych możliwości.
  • Monitorowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych celów sprzedaży i przychodów oraz wskaźników KPI, zarówno ilościowych, jak i jakościowych.
  • Regularne przeprowadzanie badań rynku, konkurencji i trendów o obszarze e-commerce, m.in. w celu zidentyfikowania nowych możliwości dla kampanii reklamowych;
  • Optymalizacja kluczowych obszarów takich jak: ruch na stronie, lejek zakupowy, ścieżki klienta oraz konwersji
  • Utworzenie procesów wewnętrznych obsługi platformy E-commerce
  • Przygotowywanie rekomendacji, raportów i analiz na potrzeby optymalizacji działań
  • Odpowiedzialność za P&L obszaru 
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu działalnością e-commerce, zwłaszcza w biznesach omnikanałowych;
  • Doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych i optymalizacji ofert oraz pozycjonowania produktów;
  • Nastawienie na wyniki: Skoncentrowanie na efektywności i wynikach finansowych działu;
  • Umiejętność efektywnego funkcjonalnego prowadzenia i motywowania zespołu e-commerce;
  • Analiza danych: Umiejętność wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji na podstawie danych;
  • Planowanie, tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi na platformach e-commerce;
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi e-marketingowych i e-commerce;
  • Silne umiejętności komunikacyjne, współpracy oraz zarządzania kluczowymi interesariuszami;
  • Umiejętność kreatywnego myślenia i wprowadzania innowacji zarówno w procesach, jak i produktach;
  • Chęć ciągłego samodoskonalenia się
Oferujemy:

Tryb pracy: tryb hybrydowy (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie)

  • Biuro w Centrum Warszawy
  • System premiowania
  • Karta zniżkowa na produkty
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Konkursy z nagrodami
  • Ubezpieczenie na życie

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Aplikuj teraz