Strona główna / Oferty pracy / Customer Care Advisor / Specjalista ds. Obsługi Klienta TISSOT
Customer Care Advisor / Specjalista ds. Obsługi Klienta TISSOT
Customer Care Advisor / Specjalista ds. Obsługi Klienta TISSOT
THE SWATCH GROUP
Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta Jubilerska / Biżuteria i zegarki
29-04-2025

THE SWATCH GROUP

The SWATCH GROUP Ltd., jeden z największych światowych producentów wysokiej jakości zegarków szwajcarskich, przedstawiciel na rynku polskim takich marek jak: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Calvin Klein, Swatch oraz Flik Flak

 

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Customer Care Advisor / Specjalista ds. Obsługi Klienta TISSOT

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Pełnienie funkcji osoby kontaktowej w zakresie obsługi Klienta B2C oraz B2B dla marki Tissot.
  • Ścisła współpraca z pozostałymi doradcami klienta, działem serwisu i centralą marki w celu efektywnego zarządzania potrzebami i oczekiwaniami klientów, budowania pozytywnego wizerunku marki oraz przekonania ich do ponownego zakupu produktów Tissot.
  • Zapewnienie profesjonalnej i płynnej komunikacji między marką a Klientami przy użyciu adekwatnych kompetencji i narzędzi takich jak Sales Force, Outlook, Extranet, CIS, telefon, SAP itp. Codzienna, bieżąca obsługa skrzynki mailowej oraz infolinii Serwisu dedykowanej marce Tissot.
  • Udzielanie Klientom informacji na temat usług serwisowych (napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków i innych), ich zakresu, statusu, cen, w tym kontakt z Klientami w celu omówienia i udzielenia wyjaśnień dotyczących wyceny bądź wykonania odpłatnych napraw serwisowych.
  • Reagowanie na wszelkie pytania i uwagi Klienta, wsparcie w wyborze odpowiednich produktów lub usług oraz udzielanie profesjonalnych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i ich specyfikacji technicznej, a także realizacji zamówień w przypadku Klientów e-commerce.
  • Współpraca z partnerami B2B (partnerzy handlowi, autoryzowane serwisy) w celu skutecznego rozwiązywania problemów, obsługi reklamacji, wniosków Klientów (w tym kontakt z Klientem bezpośrednim po uzyskaniu jego zgody).
  • Praca na zdefiniowanych wskaźnikach KPI.
  • Współpraca z działem serwisu, części zamiennych, logistyką, działem handlowym (np. organizacja przesyłek kurierskich).
  • Zarządzanie programem lojalnościowym marki.
  • Zarządzanie profilem Google Business z danymi kontaktowymi Centrum Obsługi Klienta Tissot.
  • Wsparcie w prowadzeniu szkoleń technicznych dotyczących produktów, ich specyfikacji i obsługi, w szczególności zegarków T-Touch Connect.
  • Dodatkowe zadania polegające na wsparciu działu e-Commerce w obsłudze platformy (w razie potrzeby) oraz realizacja innych zadań w zależności od potrzeb zespołu oraz Klientów.

 

Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta.
  • Umiejętność szybkiego reagowania na zgłaszane problemy oraz efektywność w ich rozwiązywaniu.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, elastyczność i bardzo dobra współpraca w zespole.
  • Odporność na stres i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Zrozumienie i znajomość procedur oraz standardów dotyczących obsługi klienta, zarówno wewnętrznych jakich i zewnętrznych.
  • Perfekcyjna znajomość języka polskiego oraz wysoka kultura osobista.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość systemu SAP oraz Sales Force będzie dużym atutem.
  • Gotowość do pracy stacjonarnej.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat oraz pakiet benefitów pracowniczych, który może obejmować: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową, naukę języka angielskiego, system kafeteryjny (środki do wykorzystania np. na bilety do kina, wycieczki, vouchery do sklepów, itd.)
  • Pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie w luksusowej marce.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie, bony towarowe).
Dodatkowe informacje:
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Administratorem danych jest The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-674, Marynarska 15 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.