Strona główna / Kariera w retail / Thierry Klupczynski

Thierry Klupczynski

Thierry Klupczynski

Prezesem Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce

Z początkiem lipca Thierry Klupczynski objął oficjalnie stanowisko Prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. Nowy Prezes związany jest z siecią i Grupą Muszkieterów od ponad 30 lat, w tym przez około 15 lat na polskim rynku. Z branżą handlową związany jest od kilkudziesięciu lat.

W przeszłości pełnił różne funkcje kierownicze. Był m.in. Szefem Zakupów w kategorii świeże we Francji czy Szefem Zakupów sieci Intermarché i Spar, które wówczas na rynku niemieckim działały w ramach Grupy Muszkieterów. Ostatnie 15 lat poświęcił rozwojowi szyldu Intermarché na rynku polskim.

W strukturach grupy w Polsce pełnił takie funkcje, jak: Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów czy Członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché. Dodatkowo od 2010 r. z powodzeniem prowadzi sklep sieci w Gdańsku. Klupczynski odpowiadał za centralizację zakupów sieci we Francji, tj. zorganizowanie jednego centrum zakupowego dla wszystkich sklepów Intermarché w kraju; zakup oraz integrację z działalnością Grupy dwóch zakładów wędliniarskich, a także wprowadzenie do oferty Intermarché kilku marek własnych, takich jak Paturages, Monique Ranou czy Onno.