Strona główna / Kariera w retail / Szymon Bujalski

Szymon Bujalski

Szymon Bujalski

Po odejściu z Modivo zmienił barwy na innego dużego gracza.

Od listopada będzie odpowiadać całościowo za Sprzedaż i marketing, zarówno części online, jak i offline, w firmie branży elektroniki użytkowej i rtv, czyli Euro RTV, AGD.

W latach 2021-2024 związany z Modivo S.A.

Wcześniej przez 6 lat (2015-2021) lat związany był z Empik SA, gdzie, pełniąc także funkcję członka zarządu, współodpowiadał za transformację cyfrową marki. Wśród kluczowych projektów, które współtworzył, znajdują się m.in. Empik Go – pierwszy subskrypcyjny model biznesowy w Grupie Empik, zapewniający dostęp do największej bazy audiobooków i e-booków, a także Empik Bilety i Empik Foto. Był również odpowiedzialny za wdrożenie programów Empik Premium oraz Empik Premium Pay&Go. Najważniejszym przedsięwzięciem realizowanym pod jego kierownictwem była budowa marketplace w ramach Empik.com – platformy zakupowej obejmującej 16 kategorii produktów. Dzięki jego zaangażowaniu sklep internetowy przekształcił się w dynamicznie rozwijającą się platformę, skupiającą kilka tysięcy merchantów i oferującą miliony produktów.

Jako CEO w Agito.pl w latach 2012-2015 zajmował się wdrożeniemnowej strategii sprzedażowej, marketingowej i zakupowej.

Zajmował stanowisko Head of Retail w Allegro Group (2011-2015).

Ukończył studia MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Akademię Rolniczą im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu.