
Dyrektorem Marketingu w sieci Empik
Dyrektorem Marketingu w sieci Empik
Mona Kinal przed dołączeniem do firmy Empik zajmowała stanowisko Global Marketing Director/CMO w Kazar Group, a jeszcze wcześniej takie samo stanowisko w OTCF (marka 4F).
Nowa Dyrektor Marketingu posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży, a w Empiku ma objąć nadzór na zespołami tj.: PR i Eventów, Brandu i Komunikacji oraz Trade Marketingu. Zajmie się zarządzaniem marką, komunikacją marketingową, w tym działaniami ATL, BTL, CSR, PR oraz obecnością w social mediach.
Mona Kinal jest Magistrem Psychologii Klinicznej i Seksuologii Klinicznej SWPS oraz Magistrem Politologii Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała również w Central Saint Martins w Londynie i University of Nijmegen w Holandii. Mona Kinal ukończyła także szereg międzynarodowych kursów w obszarze komunikacji i zarządzania.
II FORUM LUDZIE NA PRODUKCJI
Udział w konferencji Cross-Border E-commerce będzie szczególnie korzystny dla firm, które pragną zwiększyć swo...
Tegoroczne hasło to Personalizacja jako klucz do serca klienta.
VI Forum Liderów Handlu Off- & On- Line