nowym dyrektorem generalnym Intermarche
nowym dyrektorem generalnym Intermarche
Od początku lipca odpowiada za wdrożenie nowej strategii w sklepach, centrali oraz dalszą ekspansję sieci w Polsce.
Marek Wojnowski posiada doświadczenie w kierowaniu przedsięwzięciami handlowymi w obszarach FMCG. W przeszłości piastował kluczowe stanowiska w zarządach takich sieci jak Lidl, Plus Discount, Polomarket, EKO czy Chata Polska. Prowadził także szereg projektów z zakresu transformacji i wzrostu efektywności biznesu. Jest absolwentem studiów MBA, oraz ekonomistą.
Obecnie do sieci Intermarche należy 211 sklepów. W I półroczu 2019 firma zanotowała podobny obrót jak w tym samym okresie roku poprzedniego.
Jest to konferencja Technologii i Rozwiązań dla Handlu Detalicznego.
To największe w Europie targi e-commerce.
To unikalne wydarzenie, które integruje w jednym miejscu najważniejsze obszary współczesnego marketingu, sprze...
Poland & CEE Retail Summit to miejsce, w którym spotykają się różne ścieżki – nie po to, by je zakończyć, lecz...