
Dyrektorem Marketingu E-commerce w Empik.com
Dyrektorem Marketingu E-commerce w Empik.com
W Empik Group odpowiadał będzie za tworzenie i realizację strategii digital marketingu sklepu online Empik.com oraz odpowiedzialny będzie za zarządzanie zespołem, który zajmuje się wspieraniem sprzedaży własnej i na platformie marketplace.
Artur Malinowski do tej pory związany był z Grupą Dentsu, gdzie pełnił funkcję Media Performance Director i odpowiedzialny był za planowanie i zakup mediów. Malinowski pełnił również funkcję Dyrektora Zarządzającego iProspect oraz Dyrektora Zarządzającego Agencji Mediowej Carat Polska.
Jedyna w swoim rodzaju okazja do spotkania liderów i ekspertów e-commerce.
RetailShow to odbywające się co roku największe w Polsce wydarzenie typu B2B dedykowane branży handlu detalicz...
Jest to konferencja Technologii i Rozwiązań dla Handlu Detalicznego.
To największe w Europie targi e-commerce.