Anna Opala

Anna Opala

Dyrektor Sprzedaży w Grupie Topmall (właściciel topmall.ue, merlin.pl). Od marca 2017.

Poprzednio - Dyrektor Produktu (Head of Goods) w firmie Groupon Poland ( 2015 -2017 r.), Członek Top Management Groupon Poland. Karierę w branży e-commerce rozpoczynała w 2011 roku w Allegro – Fashion Days (ówczesnym właścicielem był koncern mediowy Naspers Group). Zajmowała wówczas stanowisko Senior Buyera. Następnie budowała i egzekwowała strategię produktowo-sprzedażową w klubie zakupowym Złote Wyprzedaże S.A, gdzie w latach 2013 – 2014 zajmowała stanowisko Head of International Sales (Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej). Prowadzi również niezależne projekty w branży e-commerce. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii zakupowej i sprzedażowej w krajach Europy zachodniej, szczególnie w Niemczech, gdzie się wychowywała.

Ciekawym elementem kariery jest: Połączenie dwóch elementów. Doświadczenia w budowaniu Start Up’ u internetowego – od pomysłu do realizacji, przy udziale bardzo niewielkich zasobów ludzkich wraz z wieloletnim doświadczeniem w wiodących E-commercowych organizacjach- praca z dużymi, podległymi zespołami, na kilku europejskich rynkach jednocześnie.

Kogo ceni Anna Opala: Panią Anielę Hejnowską (Groupon, International VP France, Netherlands, Belgium), z którą miałam przyjemność pracować. Spotkałyśmy się na początku mojej drogi w Grouponie. Aniela jest dowodem na to, że Super Women istnieje naprawdę. Ogromna wiedza, determinacja w działaniu, ambicja i etyka zawodowa, połączone z charyzmą, szacunkiem do drugiego człowieka i miłością do rodziny.

Czego nie toleruje Anna Opala: Nie toleruję ignorancji, lenistwa, kłamstwa i braku szacunku do drugiego człowieka. Cenię sobie samokontrolę, dlatego staram się nie denerwować, jednak brak kompetencji w połączeniu z arogancją może być denerwujące.

Marzenie, które kiedyś chce zrealizować Anna Opala: Domek na wybrzeżu w Portugalii i deska windsurfingowa używana przez cały rok.