Strona główna / Artykuły z branży / Zmiany wizualne w sieci TXM

Zmiany wizualne w sieci TXM

Jakie?

Spółka TXM prowadząca sieć sklepów z asortymentem damskim, męskim i dziecięcym aktualnie wdraża zmiany dotyczące wizerunku firmy i oferty. Pierwszym krokiem jest odświeżenie formy komunikacji z klientem i ujednolicenie identyfikacji wizualnej. Celem wprowadzanych zmian jest odbudowanie pozycji rynkowej sieci i sprzedaży.

Firma TXM do swojego asortymentu wprowadza produkty odzieżowe jak w sieciach modowych, ale w niższych cenach. Oferta składać będzie się z nowości tj.: limitowana kolekcja dla kobiet ze specjalnym oznakowaniem graficznym.

Asortyment znaleźć będzie można we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. Gazetka reklamowa zyskała nową szatę graficzna i format, a logo i hasło reklamowe zostało odświeżone.

Aktualnie w Polsce w ramach sieci TXM funkcjonuje ok. 260 sklepów.

Kategorie: