Zmiany w CDRL

Jakie?

Aktualnie w firmie trwa restrukturyzacja stacjonarnej sieci sprzedaży – spółka planuje dalsze zmniejszanie liczby sklepów własnych w galeriach i centrach handlowych na rzecz sklepów franczyzowych przy ulicach. Firma nie chce znacząco zmniejszać liczby butików w Polsce – optymalna liczba salonów to ok. 250 i taki stan firma chce utrzymać. Jednocześnie firma bardzo mocno inwestuje w internetowe kanały sprzedaży.

W II kwartale 2021 roku Grupa CDRL – właściciel marki Coccodrillo i Buslik osiągnęła 100 mln zł przychodów (w obu markach). Jest to wzrost o 23% w porównaniu z tym samym okresem czasu w roku ubiegłym. Biorąc pod uwagę okres od stycznia do końca czerwca Grupa CDRL wygenerowała przychody na poziomie 192,68 mln zł (wzrost o 11% rdr).

Jednostkowe przychody ze sprzedaży w II kwartale 2021 roku wyniosły łącznie 63,99 mln zł (wzrost o 36% rdr), a sieć sklepów detalicznych na rynku polskim osiągnęła 31,1 mln zł i jest to wzrost o 28% rdr.

Kategorie: