Strona główna / Artykuły z branży / Wittchen wzmacnia swoją pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Wittchen wzmacnia swoją pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

i uruchamia 3 salon w Rumunii.

Grupa Wittchen otworzyła trzeci stacjonarny sklep w Rumunii, kontynuując realizację strategii ekspansji międzynarodowej.

Nowy salon, o powierzchni 119 m², znajduje się w centrum handlowym Fashion House Outlet Militari w zachodniej części Bukaresztu i został zaprojektowany w nowoczesnym, modułowym koncepcie.

Sklep w Fashion House Outlet Militari w zachodnim Bukareszcie idealnie wpisuje się w strategię marki, która skupia się na lokalizacjach o wysokim potencjale zakupowym.

Ekspansja marki Wittchen w Rumunii stanowi kolejny etap realizacji trzyetapowej strategii wejścia na nowe rynki, która obejmuje sprzedaż na platformach marketplace, uruchomienie lokalnego sklepu internetowego oraz otwieranie salonów stacjonarnych w kluczowych lokalizacjach. Pierwszy salon Wittchen w Rumunii otwarto w grudniu 2023 roku w ParkLake Shopping Center, a drugi w lipcu 2024 roku w Fashion House Outlet Pallady. Nowa lokalizacja w Fashion House Outlet Militari wzmacnia obecność Wittchen w Bukareszcie, i odpowiada tym samym na rosnące zainteresowanie produktami premium w regionie.

Kategorie: