Jakie produkty były najczęściej kupowane?
Rosyjski detalista w styczniu i maju 2020 roku na platformie Wildberries sprzedał ok. 15,5 tys. sztuk odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej. Dużą popularnością cieszyły się również akcesoria, artykuły kosmetyczne i zabawki. Asortyment platformy w ciągu 4,5 miesiąca rozszerzył się o 3,5 tysiąca nowych marek i aktualnie liczy on ich już 17 tysięcy.
Największą dynamikę sprzedaży w sztukach (wzrost 260% w porównaniu do ubiegłego miesiąca) zanotowano w kwietniu. Najwyższe tempo widoczne było w kategoriach tj.: obuwie (wzrost 507%), zabawki (455%) i bielizna (210%).
W segmencie odzieżowym i obuwniczym klienci chętnie kupowali: t-shirty, bluzy, dresy, piżamy, kapcie, klapki, sabo. Na początku maja, kiedy zaostrzenia zaczęły słabnąć i można było już wychodzić np. na spacery, klienci chętnie sięgali po kurtki, koszule, buty sportowe, sukienki i szorty.
W segmencie dziecięcym najczęściej były kupowane produkty tj.: t-shirty, piżamy, buty (z wizerunkami bohaterów bajek) oraz zestawy klocków.
Rosyjski detalista w dalszym ciągu rozwijał będzie usługi dla swoich klientów. Między innymi planuje skrócić czas dostawy oraz rozszerzyć własną sieć punktów odbioru zamówionych towarów. Punkty znajdować będą się w dzielnicach mieszkaniowych.