Strona główna / Artykuły z branży / TOUS w koncepcie Sapiens

TOUS w koncepcie Sapiens

Tym samym wkracza w nową erę zakupów.

Tous, marka biżuteryjna otworzyła odnowiony salon Galerii Posnania w Poznaniu i wprowadziła innowacyjny i kreatywny koncept zakupowy.

Sukcesem okazała się podobna inicjatywa we flagowym butiku w Madrycie. Teraz przyszedł czas na odnowienie salonu marki w Poznaniu, czyli jednym z najbardziej renomowanych centrów handlowych w tym mieście.

Obecnie w Polsce działa 6 takich salonów m.in.: Złote Tarasy i Promenada w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Silesia City Center w Katowicach, Galeria Kaskada w Szczecinie i właśnie Posnania w Poznaniu.

Salon TOUS w galerii Posnania zajmuje powierzchnię 60 mkw., a tam kreatywność idzie w parze z najnowocześniejszymi technologiami i wartościami zrównoważonego rozwoju. Nowa przestrzeń została starannie zaprojektowana z myślą o nowym pokoleniu klientów, kładąc nacisk na wyrażanie siebie, swobodne kreowanie stylu i interakcję z różnorodnym asortymentem TOUS.

Aby pomóc w odnalezieniu własnego stylu postawiono na unikalny układ biżuterii rozlokowanej po całej powierzchni nowego konceptu, można liczyc również na pomoc personelu, który pełni rolę ambasadorów marki i stylistów.

Poprzez dedykowane przestrzenie, klienci mają możliwość umówienia się na konsultacje one-on-one z ekspertami TOUS. Dodatkowo, w odnowionym butiku będzie można odebrać zamówienia złożone online w formule Click and Collect.

Kategorie: