Tym samym wkracza w nową erę zakupów.
Tous, marka biżuteryjna otworzyła odnowiony salon Galerii Posnania w Poznaniu i wprowadziła innowacyjny i kreatywny koncept zakupowy.
Sukcesem okazała się podobna inicjatywa we flagowym butiku w Madrycie. Teraz przyszedł czas na odnowienie salonu marki w Poznaniu, czyli jednym z najbardziej renomowanych centrów handlowych w tym mieście.
Obecnie w Polsce działa 6 takich salonów m.in.: Złote Tarasy i Promenada w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Silesia City Center w Katowicach, Galeria Kaskada w Szczecinie i właśnie Posnania w Poznaniu.
Salon TOUS w galerii Posnania zajmuje powierzchnię 60 mkw., a tam kreatywność idzie w parze z najnowocześniejszymi technologiami i wartościami zrównoważonego rozwoju. Nowa przestrzeń została starannie zaprojektowana z myślą o nowym pokoleniu klientów, kładąc nacisk na wyrażanie siebie, swobodne kreowanie stylu i interakcję z różnorodnym asortymentem TOUS.
Aby pomóc w odnalezieniu własnego stylu postawiono na unikalny układ biżuterii rozlokowanej po całej powierzchni nowego konceptu, można liczyc również na pomoc personelu, który pełni rolę ambasadorów marki i stylistów.
Poprzez dedykowane przestrzenie, klienci mają możliwość umówienia się na konsultacje one-on-one z ekspertami TOUS. Dodatkowo, w odnowionym butiku będzie można odebrać zamówienia złożone online w formule Click and Collect.