Strona główna / Artykuły z branży / Sztuczna inteligencja w Carrefour Polska

Sztuczna inteligencja w Carrefour Polska

Sieć inwestuje w nowe rozwiązania

Carrefour rozwija swoją sprzedaż w oparciu o model omnichannel i wdraża w swoich sklepach stacjonarnych i kanałach cyfrowych rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Wprowadzenie nowych technologii pozwoli sieci na lepsze dopasowanie oferty do klientów.

Aktualnie sieć wprowadza w kanałach sprzedażowych rozwiązania, które opierają się na algorytmach AI i personalizacji, która pozwala na poznanie preferencji zakupowych klientów. Rozwiązania te ułatwią proces zakupowy, który odczują zarówno klienci sklepów stacjonarnych, klienci sklepu internetowego oraz użytkownicy aplikacji mobilnej.

Konsumenci korzystający z e-sklepu otrzymują podpowiedzi produktów na podstawie np. historii zakupowej czy produktów wrzuconych do koszyka, a użytkownicy aplikacji mobilnej otrzymują spersonalizowane kupony zniżkowe i dopasowane gazetki promocyjne.

Rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji są wynikiem współpracy z firmą Synerise.

Kategorie: