Strona główna / Artykuły z branży / Spadek przychodów TXM o 31%

Spadek przychodów TXM o 31%

Zgodne z założeniami firmy

Sieć TXM w sierpniu nie prowadziła już działalności zagranicznej tylko całą swoją uwagę skupiła na sprzedaży krajowej. Obroty sklepów dyskontowych w ubiegłym miesiącu wyniosły ok. 19 mln zł. W ramach wdrażanego programu naprawczego firma TXM jest blisko zamknięcia kolejnych ważnych kamieni milowych.

Z końcem maja sieć zakończyła swoją działalność na rynku słowackim, a z końcem lipca w Rumunii. Osiągana sprzedaż przez TXM jest zgodna z założeniami, które obrała firma. Konsekwentnie wprowadzają także opracowane wraz z firmą doradczą rozwiązania restrukturyzacyjne m.in. inwestycje w rozwój placówek rentownych czy zmianę asortymentu.

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w sierpniu 2019 roku wyniosła ok. 19 mln zł, a to spadek o 31% w porównaniu do sierpnia roku ubiegłego. Sprzedaż online w sierpniu br wyniosła ok. 0,5 mln zł. Jest to wzrost o 30% w stosunku do sierpnia 2018 roku.

Na koniec sierpnia 2019 roku sieć TXM dysponowała 291 sklepami własnymi o łącznej powierzchni 72,4 tys. m2.

Asortyment sklepów dyskontowych TXM to szeroka gama odzieży, artykułów tekstylnych oraz gospodarstwa domowego. Od grudnia 2016 roku TXM jest spółką publiczną, która notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Kategorie: