Chce jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby partnerów i użytkowników
Domodi.pl odwiedza średnio 6,3 mln użytkowników, a dla swoich partnerów w ubiegłym roku firma wypracowała przychód na poziomie 201 mln zł. Prace nad rebrandingiem zaczęły się w listopadzie 2018 roku i są wynikiem wdrażania strategii komunikacji marki.
Zmieniony został nie tylko logotyp czy rodzaj przekazów, ale również wizerunek i funkcjonalna metamorfoza strony internetowej. Wszystkie założenia obrane przez firmę wdrożone zostaną w życie do końca 2019 roku.
Redesign strony oraz rebranding to najbardziej widoczne zmiany wynikające z nowej strategii, które pojawiły się z końcem sierpnia. Reszta zmian to m.in. modyfikacje na poziomie komunikacji, innowacji i technologii. Po raz pierwszy zostanie również zrealizowana kampania reklamowa, która skierowana będzie do masowego odbiorcy. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję, digital oraz współpracę z liderami opinii branży fashion.
Domodi.pl to sklep z modą online w którym znajdziemy ponad 600 marek.