Strona główna / Artykuły z branży / S’portofino z planem na dalszy rozwój

S’portofino z planem na dalszy rozwój

i z funduszem w tle.

S'portofino, która należy firmy SAT, w swoim portfolio posiada ponad 110 marek premium, 7 sklepów stacjonarnych w największych miastach w Polsce a także e-commerce działającym na rynkach europejskich.

Pod koniec czerwca Fundusz private equity Avallon MBO zgłosił do UOKiK zamiar przejęcia większościowego pakietu udziałów w spółce SAT.

Spółka SAT działa od 1990 r., pierwotnie jako dystrybutor i przedstawiciel marek sportowych premium, specjalizujący się w ofercie związanej z narciarstwem. Jednak w kolejnych latach spółka zbudowała i rozwinęła na skalę europejską własną markę sklepów pod nazwą S’portofino. marka ta jest obecna na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych i funkcjonuje jako koncept łączący sport oraz modę. To starannie wyselekcjonowany i dobrany dla wymagającego klienta portfel ponad 110 marek premium oraz mocna strona e-commerce, czyli sportofino.com.

Kategorie: