Strona główna / Artykuły z branży / Rozwiązania „smart vending” w Szkla.com

Rozwiązania „smart vending” w Szkla.com

Jako urozmaicenie oferty galerii handlowych

Grupa Szkla.com, która jest właścicielem salonów optycznych Kodano Optyk oraz maszyn vendingowych tzw. Soczewkomatów planuje kolejną ekspansję tego sprzętu. W ubiegłym 2019 roku ustawiono 50 takich urządzeń, a w tym roku pojawić się ma ich kolejne 50.

Na pierwsze półrocze 2020 roku zaplanowanych zostało również kilka otwarć salonów optycznych, wprowadzenie zmian w CX oprogramowania maszyn oraz aplikacji mobilnej.

Firma Szkla.com prezentuje Soczewkowaty jako rozwiązanie „smart vending”, który jest swego rodzaju urozmaiceniem oferty galerii handlowych. Urządzenie wyposażone jest w 43 calowy ekran dotykowy z intuicyjnym interfejsem. Płatności dokonywać można za pomocą karty płatniczej.

Kodano Optyk aktualnie liczy 16 salonów.

Kategorie: