Maleje sprzedaż i powierzchnia sklepów
W październiku obroty sklepów Top Secret były o 11% niższe niż w październiku roku ubiegłego i wyniosły 22 mln złotych. W ubiegłym miesiącu zmniejszeniu uległa również liczba sklepów należących do Grupy Redan – Top Secret, Troll i Drywash.
Marka Top Secret swoją uwagę skupiła na wyprzedaży zapasu, który pozostał z poprzednich sezonów. Działania te miały na celu poprawę rentowności sprzedaży. Wynik osiągnięty w październiku jest również obciążony transakcją hurtowej sprzedaży z lat ubiegłych. Firma poniosła na niej stratę w kwocie 1,9 mln zł.
Powierzchnia sprzedaży Top Secret, Troll i Drywash w październiku zmniejszyła się o 8% rdr i wyniosła 34,1 tys. m2. Sprzedaż towarów zrealizowana przez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce i na Ukrainie w październiku 2019 wynosły 2,4 mln zł. Jest to spadek, aż o 27% rdr.