Salony w centrach handlowych zostały zamknięte
Informacja ta została podana w raporcie kwartalnym z którego wynika również, że po trzech kwartałach 2018 roku sprzedaż obniżyła się, aż o ponad 50%. Dla przypomnienia po trzech kwartałach w 2017 roku sieć ze sprzedaży osiągnęła 41,3 mln złotych, a po trzech kwartałach bieżącego roku sprzedaż znacząco spadła i osiągnęła wynik 19,3 mln złotych przychodów ze sprzedaży.
Po ogłoszeniu upadłości spółki syndyk odstąpił od umów najmu salonów w centrach handlowych, a w stosunku do wówczas funkcjonujących salonów została podjęta decyzja o ich zamknięciu. Umowy z pracownikami zamykanych salonów oraz z częścią pracowników centrali spółki zostały rozwiązane.
Prowadzone były również prace związane z utrzymaniem marki Próchnik poprzez prowadzenie sprzedaży internetowej, której operatorem została spółka z grupy kapitałowej: E-Commerce Próchnik Sp. z o.o..
Wszystkie operacje związane z marką Rage Age zostały przeniesione do spółki z grupy kapitałowej – Rage Age Polska SA, która prowadzi zarówno sprzedaż internetową jak i stacjonarną w butiku na terenie SOHO w Warszawie.
Postanowienie o ogłoszeniu upadłości likwidacyjnej spółki zostało ogłoszone 5 czerwca 2018 roku przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, XIV Wydział Gospodarczy ds. Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych.