Oferta sieci dostępna będzie na rynku niemieckim
Zarząd Prima Moda S.A. rozwija sprzedaż internetową sieci, dlatego właśnie połączyli siły z Zalando SE, dzięki czemu będą mogli prezentować i sprzedawać swoje produkty na niemieckim rynku. Sieć konsekwentnie realizuje przyjętą strategię poszerzając kanały sprzedaży internetowej. Współpraca z Zalando jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta. Prima Moda inwestuje również w nowoczesne narzędzia logistyczne i informatyczne, dzięki którym stworzona zostanie efektywna platforma komunikacji z klientami.
Plan sieci zakłada kontynuację rozwoju modelu omnichannel, budowę sklepów hybrydowych, inwestycję w procesy logistyczne. W ofercie Prima Moda znajdziemy przede wszystkim obuwie damskie, męskie i torebki. Produkty sprzedawane są w 30 salonach firmowych i przez sklep internetowy, pochodzą od znanych, renomowanych producentów – głównie włoskich.
Zalando obsługuje 17 krajów europejskich, swoją siedzibę ma w Berlinie. W ofercie modowej platformy znajdziemy obuwie, odzież, akcesoria, produkty kosmetyczne. Asortyment składa się z blisko 2000 marek – tych znanych, rozpoznawalnych na całym świecie, jak i z marek własnych oraz produktów lokalnych projektantów.