Strona główna / Artykuły z branży / Polityka „fast fashion” w Tezenis

Polityka „fast fashion” w Tezenis

Sieć wymienia kolekcję co dwa miesiące

Tezenis chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom młodych klientów wprowadza politykę „fast fashion” tzn. że kolekcja w salonach wymieniana będzie co dwa miesiące. Marka dużą uwagę przywiązuje również do komunikacji z klientem, a szczególnie z wykorzystaniem social mediów. Na ambasadorkę marki w Polsce została wybrana Maffashion – blogerka modowa. Instagramowy profil marki Tezenis obserwuje półtora miliona ludzi na świecie, a na portalu Facebook prawie dwa i pół miliona.

W ostatnim czasie marka Tezenis otwarła swój salon w Manufakturze w Łodzi. Salon wyposażony został w efektywny przekaz informacji i digitalizacji – duże ekrany, które wyświetlają nową ofertę.

Salon w Manufakturze jest jedynym salonem marki w tym regionie.

Kategorie: