Strona główna / Artykuły z branży / Podsumowanie wdrożonego pomysłu marki QUIOSQUE

Podsumowanie wdrożonego pomysłu marki QUIOSQUE

Po pierwszych dniach sprzedaży

Od 10 kwietnia, w wybranych hotelach sieci Focus, powstały tymczasowe butiki QUIOSQUE. Marka zdecydowała się na realizację innowacyjnego pomysłu, po tym jak – decyzją rządu – musiała po raz czwarty zamknąć swoje salony, zlokalizowane w centrach handlowych. Akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród klientek.

QUIOSQUE to znana marka modowa dla kobiet, obecna na polskim rynku blisko 30 lat. Sieć salonów liczy ponad 160 sklepów stacjonarnych. Niestety, większość z nich, pozostaje zamknięta. Działać mogą jedynie salony przyuliczne. „Chcieliśmy dać naszym klientkom możliwość wyboru i decydowania o tym czy odwiedzą nas osobiście czy pozostaną z nami w kontakcie on-line. Po kilku dniach funkcjonowania akcji, wiemy, że jest ona strzałem w dziesiątkę. Klientki – nie tylko chętnie nas odwiedzają, lecz także dziękuję nam za tą inicjatywę, podkreślając, że bardzo brakowało im kontaktu z drugim człowiekiem, możliwości przymierzenia naszych rzeczy czy skorzystania z porady konsultanta sprzedaży. Panie zapewniają, że czują się bezpiecznie, co bardzo nas cieszy ponieważ działamy z zachowaniem reżimów bezpieczeństwa, dbając zarówno o klientki, jak i naszych pracowników. Ta akcja to krok ku normalności, której wszystkim nam teraz bardzo brakuje.”. – mówi Agnieszka Krzywańska, Dyrektor Zarządu PBH S.A.

Tymczasowe butiki QUIOSQUE mieszczą się w hotelach Focus w: Gdańsku, Bydgoszczy, Lublinie, Szczecinie, Łodzi, Chorzowie i Poznaniu. Przestrzeń hotelowa pozwala na wygodne, kameralne, a przede wszystkim bezpieczne zakupy. Klientki marki, które odwiedzą QUIOSQUE w najbliższym czasie, otrzymają specjalny rabat przy zakupie oraz aromatyczną kawę na wynos. W sprzedaży dostępne są wyselekcjonowane wzory z najnowszej kolekcji.

Kategorie: