W porównaniu do poprzedniego roku sprzedaż wzrosła o 71% i przekroczyła 3,6 mld zł.
Otrzymane wyniki w drugim kwartale roku obrotowego 2021/2022 są efektem ponownego otwarcia sklepów stacjonarnych.
Sprzedaż e-commerce wyniosła ok. 800 mln zł. Co prawda dynamika wzrostu w tym segmencie jest nieco wolniejsza niż w ubiegłym roku ale nadal jest to wzrost dwucyfrowy.
W ujęciu omnichannelowym LPP zakończył pierwsze półrocze z 6 mld złotych przychodu i 480 mln zł zysku netto.
Kolejne kwartały mogą jednak nie być już tak udane. Przed firmą trudny czas zwłaszcza jeśli chodzi np. o opóźnienia dostaw towaru i wzrost kosztów transportu. Wzrosły także ceny produkcji, które wynikają z rosnących cen bawełny i surowców, oraz brak dostępności chipów RFID, komputerów i materiałów do budowy sklepów. Nie pomagają też przerwy w dostawach prądu w Chinach, co powoduje przestoje w fabrykach oraz ciągle rosnąca inflacja.
Końcem drugiego kwartału bieżącego roku marki LPP były dostępne w ponad 2000 salonów. We wrześniu sieć rozpoczęła sprzedaż stacjonarną w Macedonii Północnej, natomiast sprzedaż e-commerce wszystkich marek dostępna jest już w Bułgarii.