Sieć z powodzeniem zrealizowała swoje plany ekspansyjne na rok 2023.
Obecnie sklepy sieci ALDI zlokalizowane są w ponad 195 miastach. W grudniu zeszłego roku, firma obchodziła wyjątkowe wydarzenie tj. otwarcie 300 sklepu, które miało miejsce w Opolu. To istotne osiągnięcie potwierdzające stały rozwój i rosnącą obecność ALDI na krajowym rynku.
Firma skutecznie zealizowała plany ekspansji na ubiegły rok, rozszerzając swoją obecność poprzez otwarcie 57 nowych placówek w różnych regionach całej Polski.
W grudniu, firma otworzyła imponującą liczbę 17 nowych sklepów, co stanowi największą ilość otwarć w porównaniu do pozostałych miesięcy. Szczególnie dynamiczny wzrost zanotowano w województwie śląskim, gdzie powstało 9 nowych placówek, oraz w województwach mazowieckim i wielkopolskim, gdzie odpowiednio otwarto 7 i 6 sklepów.
ALDI zdecydowanie podkreśla swoje zobowiązanie do kontynuacji ekspansji w 2024 roku, planując otwarcie około 60 nowych sklepów. Ten ambitny plan przewiduje, że sieć osiągnie imponującą liczbę ponad 360 sklepów na koniec tego roku, co stanowi znaczny wzrost w porównaniu do obecnej liczby placówek.
Najbliższe otwarcie nowego sklepu już niebawem, 24.01 w Lublinie, będzie 309 sklepem sieci w Polsce, z kolei będzie to szósty sklep w Lublinie. Kolejne planowane otwarcia obejmują Żuromin, Białystok, Józefów, Świebodzin i Wrocław. To zróżnicowane lokalizacje potwierdzają strategię ALDI, ukierunkowaną na rozszerzanie obecności w różnych częściach kraju.